BLOG

Ovlašteni PlinoServis s 30 Godina Tradicije - Zagreb!

Ovlašteni PlinoServis Elektroinstal - Servisni Centar Zagreb

By Elektroinstal 15 Jan, 2023
Ugljični monoksid (CO) je nevidljiv, ne mirisni i ne okusni plin koji se proizvodi kao posljedica nepotpunog sagorijevanja plina. Iako je CO nevidljiv, njegove posljedice mogu biti smrtonosne. Trovanje ugljičnim monoksidom je jedna od najčešćih uzroka smrti u vezi sa plinom.

Plinski bojleri su čest izvor trovanja ugljičnim monoksidom jer se plin koristi za grijanje vode i prostorija. Ako dođe do kvara u bojleru ili ako se bojler ne servisira redovito, to može dovesti do ispuštanja CO-a u zatvoreni prostor.

Redoviti servis plinskog bojlera je ključan za sprečavanje istjecanja CO-a. Servisiranjem se provjeravaju vitalni dijelovi bojlera, kontroliraju plinovodi i priključci, te se provjeravaju sigurnosne točke uređaja i sustava, uključujući i dio dimnjaka iznad atmosferskog bojlera iako su dimnjaci u nadležnosti područnog dimnjačara grada Zagreba. Osim toga, serviser će provjeriti rad cijelog sustava te raditi detaljnu analizu ispušnih plinova kako bi se osiguralo da se plinovi koriste u optimalnom omjeru, smanjujući time rizik od trovanja ugljičnim monoksidom.

Prema podacima američkog National Fire Protection Association (NFPA), svake godine se događa više od 150 smrtnih slučajeva i više od 2.000 ozljeda uslijed trovanja ugljičnim monoksidom. Primjeri smrtnih slučajeva uključuju slučajeve u kojima su ljudi spavali u zatvorenim prostorima s neispravnim plinskim uređajima ili u slučajevima kada su ljudi koristili neispravne ili neodgovarajuće ventilacijske sustave.

Da bi se spriječilo trovanje ugljičnim monoksidom, važno je da se plinski bojleri servisiraju redovito i da se u zatvorenim prostorima uvijek koristi adekvatna ventilacija. Osim toga, važno je da se u slučaju sumnje na istjecanje CO-a, odmah traži pomoć stručnjaka.

U svakom slučaju, važno je da se svatko educira o opasnostima trovanja ugljičnim monoksidom i o načinima na koji se može spriječiti. Za dodatna pitanja vam stojimo na raspolaganju.
By Elektroinstal 07 Oct, 2020
 Znate one trenutke u životu, u poslovnom svojstvu posebno (jer većinu dana podređujete poslu), kada vam ničim izazvano dođe pohvala za vaš obavljeni rad.

 Pohvala koja čini srce toplim, a vašu poslovnu misiju ispravnom. I ne, nije ovdje riječ o samohvali ovlaštenog vaillant servisa i puna su me usta slatkorječivosti, ovdje je riječ o mukotrpnom radnom procesu kojem je utiran put desetljećima, a naposljetku dolaze i rezultati. Rezultati ne samo u smislu održivosti poslovanja već rezultati umotani usentiment i pamćeni zauvijek.

 Pohvala korisnika može biti iskazana raznim načinima; popularnim tringeltom koji zaista zna biti neočekivano izdašan, pohvalnom sms porukom, darovima na licu mjesta, finim neočekivanim gablecom, prelijepim riječima i sl.

Kao što ćete vidjeti u nastavku, pohvala može biti i pismom. Danas već pomalo zapostavljenim komunikacijskim putem i to je ono što je čini drugačijom. Toliko drugačijom da gledate u to pismo i shvaćate da je vaš izbor ispravan. Shvaćate da je vaš izbor ljudi u poslovnom okružju ispravan, pogled kolega koje gledate svaki dan iskren i topao, vaša namjera da osposobljavate Vaillant sustave grijanja, ispravna.

 Poslovan svijet zna biti okrutan, život sam po sebi zna biti zahtjevan, ali kada vam je poslovna svrha jasna, kada kvaliteta vašeg poslovanja rađa plodovima i postaje imperativ, sigurno je jedno, vaš put je nedvojbeno ispravan.

Želimo podijeliti s vama sve ono što uljepšava naš poslovan život i čini ovaj svijet ljepšim.

By Elektroinstal - Ovlašteni Vaillant Servis 22 Jul, 2019
Većina korisnika domaćinstava u Hrvatskoj kao energent za grijanje domova i kuhanje koristi energent plin; bilo da se radi o žutim plinskim bocama, mješavina ukapljeni naftni plin (propan & butan) ili zemnog plina koji do domova dolazi plinskom infrastrukturom. Navedeni plinovi su u točno određenoj koncentraciji sa zrakom u prostoru, EKSPLOZIVNI! Stoga ne bismo smijeli zanemarivati sve ono što je propisano Zakonom o požaru, preporuke proizvođača plinskih uređaja (bojlera, kotlova, peći, roštilja i sl.), ovlaštenih plinoservisa, Gradskih plinara i općenito struke. Sa plinom se nije za igrati jer može iznenaditi kada ne očekujemo. Plinu se u sastav dodaje odorant čija je zadaća karakterističan miris plina. Koji ako osjetite morate poduzeti sve preventivne mjere da ne bi došlo do eksplozije ili trovanja.
By Elektroinstal 12 Jan, 2019
  Ne tako davno od danas, tehniku grijanja i hlađenja redovito je krasio žižak (vidljiv plamičak u bojleru), bimetali, čista mehanika (isčetkaj, odvrti, zategni), ali generacije koje su suvereno vladale tom materijom su u ovom trenutku polako kliznule u poodmaklu starosnu dob.

Tko konstantno zauzima njihovo mjesto?

Kao što to biva na svijetu od njegovog postanka do danas, mlađe generacije prirodnim slijedom zauzimaju mjesto starijih i to je neizbježna prirodna pojava.

Jedino što je konstantno u tehnici i životu jeste promjena. Promjena u smislu dorađenijih tehnologija, modernijih uređaja koji nas griju i hlade,
uspješnijih i inteligentnijih sredstva komunikacije, obučenijih servisera s boljima alatima i sl.

Tradicionalniji korisnici uređaja za grijanje i hlađenje ponekad varljivo smatraju prednošću stav servisera: "imam sijedi brk, dakle očevidno iskustvo je pod haubom, popijmo prije radova rakijicu, a pripremite nam i pivicu za poslije, ovo ćemo bez računa...".

Takvi slučajevi polako, ali sigurno odlaze u prošlost. Mlađe generacije su više okrenute novim tehnologijama, ne traže rakijicu pred radove i unaprijeđenom metodologijom vrlo često efikasnije dolaze do rezultata.

  Bilo kako bilo, ležao nam više sijedi brk djedice sporijeg operativnog sustava i iskustva skupljenog putem ili ažurirani serviser glađe brade, slažemo se u jednom:

Licencirani servisi s tradicijom preko 20 god. uspješnog poslovanja, kojima je zadovoljstvo služiti korisnicima, ispunjavati zahtjeve i vizije proizvođača, te konstatnim unapređenjem nivoa kvalitete i znanja, drže do obuke svakog Vaillant servisera.

Posebice kod nas u Elektroinstalu, Vaillant serviser koji ulazi u vaš dom, iznimno je educiran s tehničke strane, prošao detaljnu obuku usporedno s radom na terenu i spreman je za sve izazove koje pojedine servisne intervencije iziskuju. Što uvijek garantiramo izvršenjem posla i izdavanjem računa.

A na naslov s početka priče odgovor nakon ovog kratkog obrazloženja donesite sami.

Vaga je vjerojatno negdje u sredini, a vaš operativni sustav neka procjeni u kojem smjeru idu trendovi :)

Do nekog sljedećeg puta, Vaš Elektroinstal, Ovlašteni Vaillant Servis preko 20 god.
By Elektroinstal 12 Mar, 2018
Redovita godišnja kontrola plinskog uređaja (plinski bojler, kotao, peć) se mora provoditi jednom godišnje.

Kontrola ili nadalje u tekstu "servis" je propisan MUP-ovim zakonom, preporuka je proizvođača plinskih uređaja, ali i ovlaštenih servisa koji servis vrše.

Proizvođač obučava i licencira pojedine subjekte (obrte, firme) iz srodnih djelatnosti da pod njegovim nadzorom i točno propisanim obrascem provode ovlašteno servisiranje.


Ovlašteni servis po završetku servisnih radnji ostavlja račun i radni nalog za izvršene servisne radnje. Transakcijski račun ukoliko korisnik plaćanje vrši virmanski/internet bankarstvom ili fiskalizirani račun ukoliko korisnik plaćanje vrši gotovinom.

Ukoliko korisnik ne dobije račun , nije dužan platiti radove jer nitko ne garantira za izvršene radove i radi se o poreznom prekršaju.

Servisi plinskih uređaja se vrše iz preventivnih i sigurnosnih razloga.

Ukoliko se vrši redoviti godišnji servis , popis servisnih radnji glasi:

  • dolazak
  • čišćenje uredaja od prašine
  • čišćenje plamenika i elektroda
  • čišćenje primarnog izmjenjivača
  • čišćenje komore za izgaranje (fasadni uređaji)
  • provjera, punjenje ili praznjenje ekspanzijske posude
  • kontrola, te eventualno podešavanje uređaja
  • kontrola odvoda dimnih plinova
  • kontrola nepropusnosti uređaja na hidrauličkom i plinskom dijelu
  • provjera funkcionalnosti Vaillant bojlera


Ukoliko se vrši veliki servis koji sadrži kemijsko čišćenje popis servisnih radnji glasi:

  • dolazak
  • kemijsko čišćenje primarnog izmjenjivača
  • kemijsko čišćenje sekundarnog izmjenjivača
  • čišćenje uredaja od prašine
  • čišćenje plamenika i elektroda
  • pranje primarnog izmjenjivača
  • čišćenje komore za izgaranje (fasadni uređaji)
  • provjera, punjenje ili praznjenje ekspanzijske posude
  • kontrola, te eventualno podešavanje uređaja
  • kontrola odvoda dimnih plinova
  • kontrola nepropusnosti uređaja na hidrauličkom i plinskom dijelu
  • provjera funkcionalnosti Vaillant bojlera


Redoviti servis se vrši svake godine, a veliki se servis po potrebi ubacuje svake 2 do 3 godine.

Servisom se osigurava da je plinska instalacija unutar i izvan plinskog uređaja nepropusna čime je vjerojatnost istjecanja energenta plina smanjena na minimum.

Također se izbjegava mogućnost stvaranja i istjecanja po život opasnog plina ugljičnog monoksida.

Servisom se osigurava optimalan i postojan tlak vode u sustavu što umanjuje mogućnost kvarova u uređaju.

Rezultat servisa su sigurni plinski uređaji, s manjom mogućnošću kvara i većom učinkovitošću u radu (otklonjen kamenac, manji troškovi grijanja).

By Elektroinstal 18 Nov, 2017
Velika većina aparata pa tako i plinski Vaillant bojleri također mogu otići u stanje blokade i kao prvi korak potrebna je jednokratna asistencija korisnika da bi uređaj opet pokušao proraditi. Na većini Vaillant bojlera se na vidljivom mjestu kontrolne ploče nalazi gumb ili sklopka za deblokadu, takozvani RESET - simbol prekriženog plamena.
By Elektroinstal 21 Apr, 2017
U životnom vijeku svakog uređaja kao i bilo koje njegove komponente (ventili, instalacija, elektronika, dinamički ili statički dijelovi) dođe trenutak kada zbog; - starosti, - dotrajalosti, - vanjskih utjecaja (kamenac, oksidacija, nećistoće, atmosfera, toplina) - ili nesavršenosti nastale uslijed prizvodnje, ta komponenta prestane funkcionirati onako kako je to prvotno zamišljeno. ...
By Elektroinstal 12 Aug, 2016
Često prilikom odabira uređaja za kućanstvo kupujemo bez razmišljanja o naknadnoj servisnoj podršci. Mnoge prodajne kuće nude svoje proizvode po privlačnim cijenama u startu i ističu to kao glavni adut.

Prosječan korisnik ne razmišlja dugoročno i oslanja se na riječ trgovca da je u pitanju kvalitetan proizvod. Preniska cijena nas potakne na pogrešan izbor.

Situacija s plinskim uređajima na našem tržištu je vrlo slična. Kada se pokvari plinski bojler i primjerice popravak nije moguć, korisnik žurno obavlja kupnju novog. To je razuman potez jer je teško biti bez grijanja i tople vode čak i samo 1 dan.

Kupnji novog plinskog uređaja kao i njegovoj instalaciji treba pristupiti promišljeno. Treba zaobići oglasnike i osobe koje nude polovne plinske bojlere jer se u ispravnost plinskog uređaja nije moguće uvjeriti tako dugo dok ga se ne instalira na mjesto za uporabu. Kupnja polovnog bojlera može biti dvosjekli mač, pogotovo ako prije ne konzultirate ovlašteni servis.

Nadalje, iako se prilikom same kupnje ne razmišlja o tome, jedan od najvažnijih faktora prilikom odabira plinskog bojlera je postoji li dostojna servisna podrška.

Naime, svako malo se na tržištu pojavi neki čunga lunga inozemni brend s naizgled sjajnim cijenama. Taj brend nema organiziranu servisnu podršku niti raspoložive rezervne dijelove u Hrvatskoj i samo je pitanje trenutka kada će kupac požaliti što je uložio u proizvod baš tog proizvođača.

Dogodi se da proizvod funkcionira jedno vrijeme u skladu sa zahtjevima korisnika, no s vremenom se pokvari i popravak nije moguć iz više razloga;

  1. Proizvođač jednostavno nestane s tržišta
  2. Serviseri više ne postoje niti su zapravo ikad postojali
  3. Rezervni dio koji je potrebno zamijeniti na bojleru nije dobavljiv

Zamislite situaciju; kraj godine, 12. mjesec, božićni ugođaj, temperatura vani -10c, snijeg prekrio Hrvatsku, a vaš plinski bojler prestao raditi.
Radi se o kvaru na nekom od rezervnih dijelova. Serviser se ne javlja jer ne postoji niti je ikad postojao. Dobijete na telefon usputnog majstora s kojim načelno dogovorite popravak, ali je majstor nemoćan jer ne može dobaviti novi rezervni dio. Skladište rezervnih dijelova ne postoji, trgovci koji su vas prije 2 godine uvjeravali u svoje super cijene više ne egzistiraju na lokacijama prodavaona.

Unatrag nekoliko godina čak i poznatiji svjetski proizvođači zatvorili su skladište rezervnih dijelova u Hrvatskoj. Iako su pojedini dijelovi dostupni za nabavku, ponekad protekne i do 20 dana od narudžbe do popravka vašeg bojlera. Zimi je to problem. Kao i ljeti zbog tuširanja.

Gornji scenarij je češći nego sto možete zamisliti. Krajnji ishod? Prisiljeni ste demontirati postojeći neispravan plinski uređaj koji je praktički nov i montirati Vaillant plinski uređaj.

Kod proizvođača Vaillant se to ne može dogoditi. Od strane proizvođača Vaillant organizirana je Vaillant servis sistem mreža ovlaštenih servisera. Rezervni dijelovi su dostupni na skladištu za odmah i kašnjenje popravka vašeg plinskog bojlera praktički ne postoji (ukoliko se kvar dogodi).

Sve se može riješiti isti dan na najbezbolniji način. Organizirani su i dežurni servisi koji uskaču u blagdanskim danima i na taj način svi skupa pridonosimo superiornosti brenda Vaillant na hrvatskom tržištu.

Zadovoljstvo korisnika potvrđuje izvrsnost Vaillanta, a Elektroinstal ovlašteni Vaillant servis s tradicijom preko 20 god. ponosan je što kao Vaillant partner potvrđuje priču o pouzdanom grijanju i hlađenju vaših domova.

Ne zaboravite prilikom kupnje bilo kojeg proizvoda povjeriti se u ruke renomiranom proizvođaču, unaprijed saznati periodiku servisiranja, financijsku procjenu predstojećih ulaganja (servisi, popravci, rezervni dijelovi itd.), dostupnost rezervnih dijelova i na taj način izbjeći neugodna iznenađenja u budućnosti.


_ _
Elektroinstal - servisni centar
Ovlašteni Vaillant servis

By Elektroinstal 30 Mar, 2016
Proveli smo nezavisno istraživanje tvrdoće vode u gradu Zagrebu i sjeverozapadnoj Hrvatskoj.

Bit će vam zanimljivo saznati i u kratkom video sažetku vidjeti postupak i rezultate.

Manji broj je bolji rezultat, a sve jednako i veće od 10 stupnjeva (prema njemačkoj ljestvici tvrdoće vode (dGH/°dh) je vrlo tvrda voda.

Tvrdoća vode je pokazatelj količine minerala; kalcija magnezija itd. u njoj, te koliko se voda tretira (smekšava) prije našeg korištenja.

Tvrdoća vode ima utjecaj na performanse grijaćih uređaja (bojleri za grijanje i toplu vodu) i utječe  na stvaranje kamenca (veća tvrdoća vode rezultira s više kamenca).

Gledano sa strane grijača uređaja koji brinu o grijanju i pripremi tople vode (npr. bojleri, perilice rublja itd.),  cilj je da tvrdoća vode bude što manja (što manje minerala o njoj). U suprotnom imamo pojačano stvaranje kamenca što rezultira s  kraćim radnim vijekom grijača i većim troškovima održavanja. 

Tablica tvrdoće vode(dGH/°dh):

  • mekana 0 - 3.37
  • srednje tvrda 3.38 - 6.74
  • tvrda 6.75 - 10.11
  • vrlo tvrda >= 10.12

Rezultati mjerenja u gradu Zagrebu i sjeverozapadnoj Hrvatskoj (dGH/°dh):

  • Lanište - 15
  • Džamija - 12 
  • Sigečica - 10
  • Dubrava - 12
  • Kajzerica - 16
  • Špansko - 15
  • Cibona  - 12
  • Srednjaci - 18
  • Oranice - 18
  • Gornji Stupnik - 17
  • kišnica (padalina) - 4
  • Krapina - 12
  • Čakovec - 9

Redovito servisirajte uređaje koji brinu o grijanju i toploj vodi u vašem domu (plinski bojler itd.). Obavezno od strane Ovlaštenog servisa (koji ima ovlaštenje od proizvođača, npr. Vaillant itd.)!

Više o mjerenju i rezultatima u videima: https://www.youtube.com/watch?v=3LWgWxaCql0  te više o otpanju kamenca pod  https://www.youtube.com/watch?v=FAQlKcc85zc

Ovlašteni Vaillant Servis Elektroinstal - servisni centar
www.servis-tim.hr
www.servisni-centar.hr
https://www.facebook.com/elektroinstal1992/
By Elektroinstal 26 Nov, 2015
Neovlašteni servisi ne raspolažu sa specifičnim znanjima o pojedinim proizvodima, nemaju mogućnost nabavljanja orginalnih rezervnih dijelova, ne posjeduju specifične alate potrebne za obavljanje servisnih akcija na plinskim trošilima i ne odgovaraju proizvođaču za kvalitetu usluge koju nude.
By Elektroinstal 15 Jan, 2023
Ugljični monoksid (CO) je nevidljiv, ne mirisni i ne okusni plin koji se proizvodi kao posljedica nepotpunog sagorijevanja plina. Iako je CO nevidljiv, njegove posljedice mogu biti smrtonosne. Trovanje ugljičnim monoksidom je jedna od najčešćih uzroka smrti u vezi sa plinom.

Plinski bojleri su čest izvor trovanja ugljičnim monoksidom jer se plin koristi za grijanje vode i prostorija. Ako dođe do kvara u bojleru ili ako se bojler ne servisira redovito, to može dovesti do ispuštanja CO-a u zatvoreni prostor.

Redoviti servis plinskog bojlera je ključan za sprečavanje istjecanja CO-a. Servisiranjem se provjeravaju vitalni dijelovi bojlera, kontroliraju plinovodi i priključci, te se provjeravaju sigurnosne točke uređaja i sustava, uključujući i dio dimnjaka iznad atmosferskog bojlera iako su dimnjaci u nadležnosti područnog dimnjačara grada Zagreba. Osim toga, serviser će provjeriti rad cijelog sustava te raditi detaljnu analizu ispušnih plinova kako bi se osiguralo da se plinovi koriste u optimalnom omjeru, smanjujući time rizik od trovanja ugljičnim monoksidom.

Prema podacima američkog National Fire Protection Association (NFPA), svake godine se događa više od 150 smrtnih slučajeva i više od 2.000 ozljeda uslijed trovanja ugljičnim monoksidom. Primjeri smrtnih slučajeva uključuju slučajeve u kojima su ljudi spavali u zatvorenim prostorima s neispravnim plinskim uređajima ili u slučajevima kada su ljudi koristili neispravne ili neodgovarajuće ventilacijske sustave.

Da bi se spriječilo trovanje ugljičnim monoksidom, važno je da se plinski bojleri servisiraju redovito i da se u zatvorenim prostorima uvijek koristi adekvatna ventilacija. Osim toga, važno je da se u slučaju sumnje na istjecanje CO-a, odmah traži pomoć stručnjaka.

U svakom slučaju, važno je da se svatko educira o opasnostima trovanja ugljičnim monoksidom i o načinima na koji se može spriječiti. Za dodatna pitanja vam stojimo na raspolaganju.
By Elektroinstal 07 Oct, 2020
 Znate one trenutke u životu, u poslovnom svojstvu posebno (jer većinu dana podređujete poslu), kada vam ničim izazvano dođe pohvala za vaš obavljeni rad.

 Pohvala koja čini srce toplim, a vašu poslovnu misiju ispravnom. I ne, nije ovdje riječ o samohvali ovlaštenog vaillant servisa i puna su me usta slatkorječivosti, ovdje je riječ o mukotrpnom radnom procesu kojem je utiran put desetljećima, a naposljetku dolaze i rezultati. Rezultati ne samo u smislu održivosti poslovanja već rezultati umotani usentiment i pamćeni zauvijek.

 Pohvala korisnika može biti iskazana raznim načinima; popularnim tringeltom koji zaista zna biti neočekivano izdašan, pohvalnom sms porukom, darovima na licu mjesta, finim neočekivanim gablecom, prelijepim riječima i sl.

Kao što ćete vidjeti u nastavku, pohvala može biti i pismom. Danas već pomalo zapostavljenim komunikacijskim putem i to je ono što je čini drugačijom. Toliko drugačijom da gledate u to pismo i shvaćate da je vaš izbor ispravan. Shvaćate da je vaš izbor ljudi u poslovnom okružju ispravan, pogled kolega koje gledate svaki dan iskren i topao, vaša namjera da osposobljavate Vaillant sustave grijanja, ispravna.

 Poslovan svijet zna biti okrutan, život sam po sebi zna biti zahtjevan, ali kada vam je poslovna svrha jasna, kada kvaliteta vašeg poslovanja rađa plodovima i postaje imperativ, sigurno je jedno, vaš put je nedvojbeno ispravan.

Želimo podijeliti s vama sve ono što uljepšava naš poslovan život i čini ovaj svijet ljepšim.

By Elektroinstal - Ovlašteni Vaillant Servis 22 Jul, 2019
Većina korisnika domaćinstava u Hrvatskoj kao energent za grijanje domova i kuhanje koristi energent plin; bilo da se radi o žutim plinskim bocama, mješavina ukapljeni naftni plin (propan & butan) ili zemnog plina koji do domova dolazi plinskom infrastrukturom. Navedeni plinovi su u točno određenoj koncentraciji sa zrakom u prostoru, EKSPLOZIVNI! Stoga ne bismo smijeli zanemarivati sve ono što je propisano Zakonom o požaru, preporuke proizvođača plinskih uređaja (bojlera, kotlova, peći, roštilja i sl.), ovlaštenih plinoservisa, Gradskih plinara i općenito struke. Sa plinom se nije za igrati jer može iznenaditi kada ne očekujemo. Plinu se u sastav dodaje odorant čija je zadaća karakterističan miris plina. Koji ako osjetite morate poduzeti sve preventivne mjere da ne bi došlo do eksplozije ili trovanja.
Show More
Share by: