ČESTA PITANJA

Ovlašteni PlinoServis s 30 Godina Tradicije - Zagreb!

bojler punjenje vode

Koji je najbolji pritisak vode u plinskom bojleru i što ako kod mene tlak vode nije dobar?

Ako vam je tlak vode u bojleru prenizak ili previsok, najbolja je odluka pozvati ovlašteni plinoservis da regulira pritisak vode i podesi parametre na bojleru koji utječu na pritisak vode u bojleru.

Nakon podešavanja od strane ovlaštenog servisera, tlak vode u bojleru bi trebao biti dobar narednih godinu dana, naravno pod uvjetom da je bojler ispravan.

Ukoliko sami poduzimate akcije popravljanja situacije preniskog ili previsokog tlaka vode u bojleru, postoje velike šanse da ćete uzrokovati dodatne probleme; curenje vode iz bojlera, dodatne kvarove, financijski trošak itd.




Što dobivam s digitalnim termostatom u odnosu na analogni?

Sa digitalnim termostatom dobivate mnogo veću preciznost u odabiru željene temperature Vašeg prostora, dakle komfor i smanjene troškove grijanja.
Termostati

Odnošenje dijelova?

Da li za potrebe servisa ili popravka plinskog bojlera odnosite bojler ili grijače iz korisnikovog doma?

Ne postoji slučaj u kojem odnosimo bojler ili grijače iz korisnikovog doma. Sve radove vršimo kod korisnika na licu mjesta.

Kakva se periodika servisiranja plinskog bojlera preporuča?

Proizvođač preporuča godišnju kontrolu plinskog uređaja.

Preporuča se naizmjence vršiti veliki pa redoviti godišnji servis plinskog bojlera (kemijsko čišćenje svake dvije godine).
Kada servis?

Ovlašteni vs neovlašteni?

Ovlašteni PlinoServis u odnosu na neovlašteni?

Neovlašteni servisi ne posjeduju specifično znanje o plinskim uređajimaNisu u mogućnosti kupiti rezervne dijelove. 

Iskustva korisnika koji su koristili usluge neovlaštenih servisa nisu dobra jer su u konačnici platili dvostruko, a dobili su samo djelomičnu uslugu. 

Ako Vam je stalo do sigurnosti povjerite vaš plinski uređaj Ovlaštenom PlinoServisu.

Kakva se kiselina upotrebljava za uklanjanje kamenca s grijača?

Grijači se tretiraju specijalno formuliranom kiselinom dizajniranom za efikasno uklanjanje kamenca i nečistoća.

Prilikom tretmana, grijače povezujemo na specijaliziranu pumpu koja sadrži kiselinu. Ova kiselina, pod pritiskom, prolazi kroz grijač, čisteći ga u procesu.

Važno je napomenuti da tijekom kemijskog čišćenja kiselina ne dolazi u dodir sa serviserom, korisnikom ili okolišem gdje se usluga obavlja.


Kiselina

Lager rezervnih dijelova!

Imate li prilikom izlaska na intervenciju kod sebe sav potreban materijal i alat za odmah izvršiti popravak i servis?

Sve potrebne rezervne dijelove i alat imamo kod sebe (vrijedi isključivo za najčešće/standardne modele uređaja na tržištu, a za sve ostale modele uređaja rezervni dijelovi i alati su dostupni u određenom roku, ovisno o raspoloživim terminima servisa).

Da li je potrebno pripremiti bojler za sezonu grijanja?

Jednom godišnje je potrebno prekontrolirati plinski bojler i sustav centralnog grijanja. 

Idealno bi bilo prije sezone grijanja (rujan, listopad), ali ako imate naviku servis bojlera vršiti u proljetnom ili ljetnom periodu nemate razloga za zabrinutost, dovoljno je poštivati redovitu kontrolu.
Siguran bojler

Odzračivanje radijatora

Da li je potrebno redovito odzračivati radijatore?

Ukoliko radijatori griju samo djelomično, što može upućivati na zrak u sustavu grijanja, poželjno je odzračiti radijatore.

Nakon odzračivanja obratite pozornost na tlak u sustavu grijanja. Ako je tlak prenizak, potrebna je dopuna sa vodom.

Moram li ljeti zatvarati termostatske ventile na radijatorima?

Dok je grijanje na termostatu isključeno, termostatski ventili na radijatorima nemaju funkciju.

Ali, budući da je njihov mehanizam podložan blokiranju uslijed stvaranja kamenca, preporuča se ljeti ih ostaviti otvorene na maximumu (oznaka 5, 6 ili sl.)
Termostatska glava na radijatoru

Ugasiti grijanje do kraja?

Je li potrebno ugasiti grijanje na termostatu kada izlazimo iz doma?

Prilikom Vašeg kratkog odlaska iz doma dovoljno je temperaturu na termostatu spustiti na ekonomičnu, npr. 18-19°C.

Ne preporuča se spustiti temperaturu niže od 18°C jer ćete tada za zagrijavanje prostora na primjerice 22-23 °C utrošiti puno više energije i povećati si troškove grijanja.  

Koji je idealan radni tlak u plinskom bojleru?

Optimalan radni tlak u plinskom uređaju u hladnom stanju iznosi između 1-2 bar-a.
Tlak u sustavu?

Opasnost od propuštanje plina?

Vršite li tijekom servisa provjeru plinske instalacije?

Jedna od servisnih radnji je provjera plinske instalacije u bojleru i van bojlera sa profesionalnim detektorom koji mjeri prisutnost eksplozivnih plinova.

Nakon takvog pregleda možete mirno spavati bez bojazni o propuštanju plina u Vašem domu.

Da li je pregled dimnjačara obavezan?

Pregled ovlaštenog dimnjačara je obavezan. Vaša je zakonska obveza redovito ustupiti dimnjak na pregled područnom dimnjačaru.
Dimnjačar?

Naplata dolaska?

Da li naplaćujete dolazak?

Dolazak kod Vas ne naplaćujemo posebno. Naplaćujemo samo ono što radimo (rezervni dio + rad). Ukoliko smo po Vašem pozivu izvršili samo detekciju kvara, naplaćujemo samo tarifu izlaska na teren/detekciju.

Koliko dugo traje servis plinskog bojlera?

Trajanje servisa ovisi o tipu uređaja, a za standardni plinski kombi bojler iznosi prosječno 1 sat i 30 min za veliki servis, a 45 min. za redoviti godišnji servis.
Trajanje servisa?

Garancija?

Koliko iznosi garancija na ugrađane dijelove?

Garancija na sve ugrađene rezervne dijelove iznosi 6 mj.

Koje su prednosti kondenzacijske tehnologije?

Kondenzacijska tehnologija je postala standard. 

Donosi niže troškove grijanja, orijentiranost prema očuvanju prirode i veću iskoristivost plinskog uređaja.
Kondezacijski uređaj

Plinski Uređaj Opasan?

Može li bojler biti opasan, može li eksplodirati i mogu li se ugušiti?

Ukoliko plinski bojler redovito servisirate kod Ovlaštenog Servisa nemate razloga za bilo kakvu zabrinutost.

Oznaka SER

Što znači oznaka SER na bojlerima?

Oznaka SER na plinskim uređajima za grijanje i pripremu potrošne tople vode znači da je uređaj dostigao definiran broj radnih sati u brojčaniku radnih sati dijagnostike bojlera.

Radi se o informativnoj obavijesti krajnjem korisniku da je preporučljivo pozvati ovlašteni plinoservis da izvrši kontrolu rada uređaja i servis po potrebi.

Oznaka SER ne utječe na funkcionalnost rada uređaja.




Da li zaračunavamo detekciju?

Ukoliko nas stranka naruči na popravak/servis, ali iz bilo kojeg razloga nakon našeg dolaska odbije ponuđene radove (popravak, zamjenu neispravnog dijela, potrebnu radnju i sl.), prema Zakonu o Obveznim odnosima i Odluci donešenoj u Obrtu, zaračunavamo Izlazak na teren i detekciju kvara. 

Detekcija

Share by: